مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1397 ساعت 11:462018-10-10ورزشي

جعفر پهلوانی به مدت یک سال از رویدادهای کوراش محروم شد


رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش از محرومیت جعفر پهلوانی و شاه مراد اُف ازبکی به دلیل رفتارهای غیرحرفه ای در بازی های آسیایی خبر داد و گفت: - کوروش خسرویار نیز به عنوان سرپرست کمیته جهانی داوران کوراش، تا برگزاری انتخابات بعدی، برگزیده شد.

رضا نصیری نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: اولین دوره مسابقات ساحلی کوراش به میزبانی کره جنوبی در روزهای 13 و 14 مهرماه با حضور 13 کشور و 126 کوراشکار برگزار شد و در کنار این مسابقات چندین جلسه نیز برگزار شد که آقای ویتوریو مسئول کمیته انضباطی کمیته جهانی کوراش نیز حضور داشت.

رییس کمیته فنی فدراسیون جهانی کوراش ادامه داد: در این جلسه در خصوص چند مورد انضباطی در بازی های آسیایی جاکارتا تصمیماتی گرفته شد و چندین محرومیت داشتیم که متأسفانه یکی به ورزشکار ایرانی برمی گردد.

کوروش خسرویار سرپرست کمیته داوران جهانی کوراش شد وی در ادامه تصریح کرد: آقای کیم از کره جنوبی و رییس کمیته داوران جهانی کوراش به خاطر رفتارهای غیرحرفه ای به مدت سه سال از کلیه فعالیت های کوراش چه خارج از فدراسیون چه در فدراسیون و چه در کل دنیا، محروم شد و فعلاً کوروش خسرویار به عنوان سرپرست داوران جهان انتخاب شد تا زمان انتخابات بعدی که سال آینده در کره برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفر پهلوانی به مدت یک سال از رویدادهای کوراش محروم شد

جعفر پهلوانی به مدت یک سال از رویدادهای کوراش محروم شد