مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 12:052018-10-09اقتصادي

تپه اشرف قرارداد یک فصل کاوش داشت


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، گفت: باید در سازمان میراث فرهنگی به اندازه بدجه گام برداریم در موضوع تپه اشرف قرارداد یک فصل کاوش بسته شده بود که انجام و نتایج خوبی هم از آن حاصل شد.

- فریدون الهیاری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص توقف عملیات باستان شناسی در تپه تاریخی اشرف، اظهار کرد: در موضوع تپه تاریخی اشرف قرارداد یک فصل کاوش داشته ایم که این یک فصل کاوش اجرایی شد و به پایان رسید و باید برای ادامه عملیات تامین اعتبار صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه باید به این نکته توجه کرد که کاوش و باستان شناسی نیازمند تامین اعتبار هست، افزود: اگر قرار باشد اهداف پروژه تپه باستانی اشرف یکجا انجام شود به چند میلیارد تومان اعتبار احتیاج است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، ادامه داد: در حال حاضر برای میراث فرهنگی مطالعات در باستان شناسی و کاوش، بررسی علمی تحقیقاتی در پروژه های باستانی اهمیت بیشتری دارد و خوشبختانه در فصل قبل کاوش تپه اشرف بررسی های علمی تحقیقاتی خوبی صورت گرفت و نتایج جدیدی نیز حاصل شد.

الهیاری با بیان اینکه ما باید در سازمان میراث فرهنگی در استان میراثی مثل اصفهان به اندازه بودجه گام برداریم، تصریح کرد: گاهی طرح برخی از موضوعات نیازمند اطلاعات کاملی است، اینکه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپه اشرف قرارداد یک فصل کاوش داشت

تپه اشرف قرارداد یک فصل کاوش داشت