مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 11:252018-10-09سياسي

همایش بین المللی «اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام» برگزار می شود


بنیاد ایرانشناسی با همکاری هیئت اندیشه ورز معاونت بانوان ستاد اربعین، همایش بین المللی با عنوان «اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام» را برگزار می کند.

- همایش بین المللی اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام برگزار می شود بنیاد ایرانشناسی با همکاری هیئت اندیشه ورز معاونت بانوان ستاد اربعین، همایش بین المللی با عنوان اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ایرانشناسی،هدف از برگزاری این همایش آگاهی افزایی جامعه بشری نسبت به این میراث ارزشمند معنوی فرامرزی و جهانی سازی این میراث نبویِ سمبل آزادگی و صیانت از حقوق بشر و شعائر متعالی حسینی است.

در این همایش که روز دوشنبه 23 مهرماه 1397 از ساعت 9 تا 12 صبح در تالار محتشم بنیاد ایرانشناسی، با حضور جمعی از پژوهشگران و متخصصان حوزوی، میراث فرهنگی ناملموس و فرهنگ و هویت اسلامی برگزار خواهد شد، سخنرانان به شرح ذیل به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت: 1- دکتر ژانت بلیک ، رییس مرکز مطالعات حفاظت از میراث ناملموس آسیای مرکزی و غربی یونسکو و دکتر آتوسا مؤمنی، عضو متخصص حفاظت از میراث ناملموس یونسکو و مشاور معاون اول رییس جمهور در حوزه حفاظت از میراث روستایی و سرمایه های بین نسلی ناملموس: اربعین پدیده ای مرزنورد و آیینی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی «اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام» برگزار می شود

همایش بین المللی «اربعین میراث معنوی مشترک ملل جهان اسلام» برگزار می شود