مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 11:002018-10-09فناوري

روی نُتِ نِت، با برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور


شرکت آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارائه دهنده اینترنت ثابت کشور، جشنواره فروش پاییزی سال 1397 خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی آسیاتک ، این جشنواره از 20 مهرماه 1397 آغاز و تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.

کمپین گسترده و سراسری آسیاتک با نام روی نُتِ نِت، به زندگی 360 درجه مشترکین و دریافت پاسخ سریع، به صرفه، جذاب و با کیفیت خدمات ارتباطی بر پایه اینترنت پرداخته است.

این نسل از کمپین های تجاری مدرن یکی از به روزترین و کارآمدترین روش های بازاریابی نوین جهانی است که مدل بومی شده آن توسط شرکت آسیاتک طراحی و اجرا شده است.

این گزارش حاکیست از مهم ترین ویژگی های کمپین روی نُتِ نِت تاکید بر جایگاه آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و مهم تر از همه تاکید خلاقانه به کامل بودن سبد محصولات و خدمات، جهت پاسخگویی به کلیه نیازهای مشترکین شامل نیازهای شخصی، خانگی، خدمات اینترنت همراه و همچنین راهکارهای جامع برای سازمان ها است.

خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+، سرویس جدید آسیاتل با امکان جابه جایی شماره تلفن های ثابت در سراسر کشور و امکان پاسخ گویی و برقراری تماس با شماره ثابت از طریق گوشی موبایل، خدمات اینترنت پر سرعت TD-LTE ، خدمات پهنای باند اختصاصی و همچنین امکان برخورداری از امکانات مدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روی نُتِ نِت، با برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور

روی نُتِ نِت، با برترین اپراتور اینترنت ثابت کشور