مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1397 ساعت 09:502018-10-09سياسي

فعالیت 270 مجمع خیرین سلامت در کشور


معاون مشارکت های مردمی مجمع خیرین سلامت کشور از فعالیت 270 مجمع خیرین سلامت در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد طباطبایی در مجمع سلامت خیرین شهرستان خرم دره با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت کشور 10 سال پیش در کشور آغاز به کار کرد، افزود: این مجمع درست زمانی کار خود را آغاز کرد که این احساس در جامعه به وجود آمد که مردم باید در صحنه سلامت کشور حضور داشته باشند .

وی با تاکید بر اینکه مجمع سلامت در حال حاضر به عنوان بازوی سلامت در کشور عمل می کند، گفت: مردم خیر ما نیز همواره پشتیبان این مجمع بوده اند.

طباطبایی با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در مجامع سلامت، یادآور شد: توانایی بانوان در امور مختلف ثابت شده است و این توانایی به حدی است که می توانند مردان را نیز به سمت کارهای خیر سوق دهند.

وی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت کشور در حال حاضر 270 شعبه در سراسر کشور دارد، گفت: در این مدت مردم ما بالغ بر 6000 میلیارد تومان به نظام سلامت در حوزه های مختلف اعم از تجهیزات، ساخت مراکز درمانی و سایر موارد کمک کرده اند و با کمک همین مردم بیش از 3000 مرکز تجهیز و یا ساخته شده است.

وی از خرم دره به عنوان دیار خیرین یاد کرد و افزود: مردم خرم دره با نیت های خیری که دارند قطعا کمک خواهند کرد تا مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 270 مجمع خیرین سلامت در کشور

فعالیت 270 مجمع خیرین سلامت در کشور