مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مهر 1397 ساعت 18:002018-10-08پزشكي

برگزاری دومین دوره کنفرانس ملی درمان های نوین سردرد در نیمه اول سال 1398


معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری دومین دوره کنفرانس ملی درمان های نوین سر درد در نیمه اول سال 98 خبر داد.

- برگزاری دومین دوره "کنفرانس ملی درمان های نوین سردرد" در نیمه اول سال 1398 معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی از برگزاری دومین دوره "کنفرانس ملی درمان های نوین سر درد" در نیمه اول سال 98 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین نیک فرجاد در اولین کنفرانس ملی درمان های نوین سر درد که با حضور اساتید این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، ضمن ارایه توضیحاتی درباره توصیه های طب سنتی برای مبتلایان سردرد، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در این زمینه اقدامات مختلفی انجام داده که در این راستا می توان به انتشار کتاب آروماتراپی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه همچنین یک دارو در زمینه اختلالات خواب سالمندان در دست تهیه است، گفت: با توجه به این که سبد دارویی سالمندان سبد پر و پیمانی است و در استفاده همزمان از چند دارو تداخلات دارویی اجتناب ناپذیر است، این دارو که به صورت کرم تهیه شده و و از طریق ماساژ جذب می شود، تا دهه فجر رونمایی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه طب سنتی ایران با گیاه درمانی متفاوت است، عنوان کرد: به زودی دوره آموزشی گیاهان دارویی توسط جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره کنفرانس ملی درمان های نوین سردرد در نیمه اول سال 1398

برگزاری دومین دوره کنفرانس ملی درمان های نوین سردرد در نیمه اول سال 1398