مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1397 ساعت 19:062018-10-07اجتماعي

دستور وزیر کشور جهت انتقال امکانات استان های همجوار به شمال کشور


رحمانی فضلی از استانداران استان های همجوار خواست تمامی امکانات امدادی و خدماتی خود را به مناطق آسیب دیده شمال کشور اعزام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از شهر ها و روستا های استان های شمالی کشور در پی بارش باران در روز های اخیر اظهار داشت: چهار استان گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و 37 شهرستان تحت تاثیر بارش باران در روز های اخیر بودند که به دلیل گستردگی حجم بارش ها شاهد بروز برخی خسارات در مناطق مختلف بودیم.

وی در ادامه افزود: وزیر کشور بلافاصله دستور بسیج امکانات و تسریع در امدادرسانی به حادثه دیدگان را صادر و همچنین از استانداران استان های همجوار خواست تمامی امکانات امدادی و خدماتی خود را به مناطق آسیب دیده شمال کشور اعزام کنند.

سامانی ادامه داد: پیرو این اقدامات و براساس آخرین اطلاعات به دست آمده تعداد 675 نفر در قالب 166 تیم عملیاتی به مناطق آسیب دیده شمال کشور به منظور امدادرسانی اعزام شده اند که در دو روز اخیر به 2 هزار و 679 نفر امدادرسانی شده است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه 317 نفر در مکان های مناسب اسکان اضطراری داده شده و 410 واحد منازل مسکونی نیز از آب گرفتگی خارج شده اند، تاکید کرد: امدادرسانی و خدمت رسانی توسط نیرو ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر کشور جهت انتقال امکانات استان های همجوار به شمال کشور

دستور وزیر کشور جهت انتقال امکانات استان های همجوار به شمال کشور