مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 18:502018-10-06سياسي

تبعید بانو 7000 ساله به موزه ملی/اتفاق جالبِ روز تهران


در نخستین ساعت های آغاز «روز تهران»، قول و قرارهای چند روز گذشته بین میراث فرهنگی و شورای شهر تهران، وضعیت دوگانه ای را ایجاد کرد و برخی از بازدیدکنندگان با فکرِ رایگان بودن موزه ها، - در نخستین ساعت های آغاز روز تهران ، قول و قرارهای چند روز گذشته بین میراث فرهنگی و شورای شهر تهران، وضعیت دوگانه ای را ایجاد کرد و برخی از بازدیدکنندگان با فکرِ رایگان بودن موزه ها، به سراغ برخی موزه های شهر تهران نرفتند، اما اتفاق به گونه ی دیگری رقم خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وقتی احمد مسجد جامعی برای تشکر از موزه های تهران در راستای موافقتِ بازدید رایگان، به موزه ملی ایران رفت، با صحنه ی متفاوتی رو به رو شد.

صندوق بلیت فروشی موزه در حال دریافت هزینه ی ورود به موزه از بازدیدکنندگان بود! این در حالی است که در روزهای پایانی هفته گذشته دو تصمیم متفاوت در این زمینه گرفته شده بود، از یک سو مسجدجامعی به عنوان عضو شورای شهر تهران اعلام کرد شنبه 14 مهر همزمان با روز تهران، بازدید از موزه های تهران رایگان است.

هر چند، ساعاتی بعد مدیر اداره کل موزه ها اعلام کرد به دلیل رایگان بودن موزه ها دو روز بعد از روز تهران، یعنی - 16 مهر- روز کودک، این اتفاق امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعید بانو 7000 ساله به موزه ملی/اتفاق جالبِ روز تهران

تبعید بانو 7000 ساله به موزه ملی/اتفاق جالبِ روز تهران