مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 12:002018-10-06دانش

بسیاری رشته های دانشگاهی به رشته های فرعی تبدیل شده اند


دانشیار گروه علوم باغبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: رشته های پزشکی و تخصص های زیاد آن، درآمد خوبی دارند و همین دلیلی بر انحراف مسیر دانش شده که بسیاری از رشته های دانشگاهی به رشته های فرعی تبدیل شده و دانشجویان رغبتی برای تحصیل در این زمینه ها ندارند.

- دانشیار گروه علوم باغبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان مطرح کرد بسیاری رشته های دانشگاهی به رشته های "فرعی" تبدیل شده اند دانشیار گروه علوم باغبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: رشته های پزشکی و تخصص های زیاد آن، درآمد خوبی دارند و همین دلیلی بر انحراف مسیر دانش شده که بسیاری از رشته های دانشگاهی به رشته های فرعی تبدیل شده و دانشجویان رغبتی برای تحصیل در این زمینه ها ندارند.

دکتر همایون فرهمند، در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: ایران به همان اندازه ای که نیاز به مهندس، پزشک، متخصص و وکیل دارد به مهندسان فضای سبز، باغبانان تحصیلکرده و مجرب و متخصصان در سایر زمینه ها هم احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه هنگامی که صحبت از دانشگاه به میان می آید، زدگی از علم را هم به دنبال دارد، اظهار کرد: سیاست سازمان سنجش، آموزش و پرورش و وزارت علوم ایراداتی داشته و نیاز به شالوده ریزی دوباره، ظرفیت سنجی و برنامه مدونی دارد که بتوانیم دانش آموزان را تا حدی توانمند کنیم و بعد از آن وارد دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری رشته های دانشگاهی به رشته های فرعی تبدیل شده اند

بسیاری رشته های دانشگاهی به رشته های فرعی تبدیل شده اند