مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1397 ساعت 08:062018-10-06حوادث

دستگیری 4 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی/ غارتگری به اسم تحقیقات باستان شناسی


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی «کمه» روستای «دستگرد امامزاده» دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

- دستگیری 4 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی/ غارتگری به اسم تحقیقات باستان شناسی فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: چهار حفار غیرمجاز در منطقه تاریخی کمه روستای دستگرد امامزاده دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری؛ محسن زمانی گفت: به دنبال گزارش های رسیده به واحد اطلاعات و اخبار یگان حفاظت مبنی بر کاووش در منطقه تاریخی کمه روستای دستگرد امامزاده از سوی چهار حفار غیرمجاز، با هماهنگی انجام شده با مقام قضایی و رییس پاسگاه این روستا، منطقه محاصره و متخلفان دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: در این عملیات سه حفار غیربومی و یک حفار بومی دستگیر و تعدادی ادوات حفاری کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد یکی از عوامل حفاری با جعل اسناد دولتی و با عنوان تحقیقات در زمینه میراث فرهنگی اقدام به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی/ غارتگری به اسم تحقیقات باستان شناسی

دستگیری 4 حفار غیرمجاز میراث فرهنگی/ غارتگری به اسم تحقیقات باستان شناسی