مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1397 ساعت 13:202018-10-05پزشكي

لاکچری بودن والدین یا عقب ماندگی ذهنی فرزند


تولد در روزهای خاص؛ مدی که بسیاری از والدین برای به روز بودن یا ناآگاهی از عوارض زایمان زودرس، اصرار دارند تا برای متفاوت بودن، فرزندشان در روز خاصی متولد شود و یک عمر با عذاب و احساس گناه توأم با سختی و درد تن به زندگی می دهند که به دلیل این باور غلط نوزاد .

- تولد در روزهای خاص؛ مدی که بسیاری از والدین برای به روز بودن یا ناآگاهی از عوارض زایمان زودرس، اصرار دارند تا برای متفاوت بودن، فرزندشان در روز خاصی متولد شود و یک عمر با عذاب و احساس گناه توأم با سختی و درد تن به زندگی می دهند که به دلیل این باور غلط نوزاد و مادر در بلند مدت با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی سال های اخیر زوجین علاقه زیادی پیدا کرده اند تا فرزندشان در روزهای خاصی از سال متولد شوند؛ روزهایی مانند روز تولد مادر، پدر، سالگرد ازدواج و حتی روزهای خاصی از سال؛ اما 97.

7.

7 از روزهای رند سال 97 بود که باعث شد بسیاری از والدین به دلیل تفکر اشتباه و باور غلط برای تولد فرزندشان در این تاریخ اتاق زایمان بیمارستان ها را شلوغ کنند.

در همین راستا گوهر یسنا انزانی- روانشناس تخصصی کودک در گفت وگو با ایسنا با اشاره به علت گرایش والدین برای تولد فرزندشان در این تاریخ اظهار کرد: به طور معمول بسیاری از افراد عدد هفت را مقدس می دانند حتی در ادیان متفاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاکچری بودن والدین یا عقب ماندگی ذهنی فرزند

لاکچری بودن والدین یا عقب ماندگی ذهنی فرزند