مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مهر 1397 ساعت 12:312018-10-04سياسي

وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مانع ورود بی رویه برنج به کشور شوند


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت جهاد کشاورزی و صنعت و معدن مانع ورود بی رویه برنج در کشور شوند.

- حسین نیازآذری در حاشیه بازدید از نمایشگاه برنج که در مصلی بابل برگزار شد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل اظهار کرد: توجه به جایگاه بخش کشاورزی در تولید بویژه در ایجاد امنیت غذایی کشور بر کسی پوشیده نیست امروزه در شرایط کنونی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی توجه به اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری است که باید آن را در بخش کشاورزی جستجو کرد.

وی افزود: بخش کشاورزی با ثبات ترین بخش اقتصادی در کشور است چون چندان نیاز به بخش خارجی نیست و می توانیم بسیاری از نیازمندی های خود را در اختیار کشاورزان و تولیدکنندگان قرار دهیم لذا برگزاری چنین نمایشگاهی می تواند به کشاورزان کمک کند که از لحاظ کمی و کیفی تولیدات را بالا ببریم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نقش تکنولوژی که از دستاوردهای نخبگان و دانشگاهیان ما حاصل شده است می تواند زمینه ساز حرکتی باشد برای تولید بیشتر تا نیازمندی های کشور را تامین کنیم.

نیازآذری خاطرنشان کرد: از وزارت جهاد و وزارت صنعت معدن تجارت انتظار حمایت داریم که از واردات بی رویه و غیر ضرور بویژه در حوزه برنج جلوگیری کنند، دولت به این اتف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مانع ورود بی رویه برنج به کشور شوند

وزارت صنعت و جهاد کشاورزی مانع ورود بی رویه برنج به کشور شوند