مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 17:452018-10-03سياسي

افزایش حقوق کارکنان در دستور کار است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: در کنار استفاده از ظرفیت کارکنان در پست های مدیریتی و بهبود وضعیت ساختاری تشکیلات وزارت کشور و تامین امکانات در انجام ماموریت های سازمانی، - 2 مصوبه کمیسیون اجتماعی در راستای همسان سازی حقوق قراردادی ها با پیمانی و رسمی ها و افزایش حقوق کارکنان در دستور کار این وزارتخانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد ناصریان با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش ها وزارت کشور در جلسه فرمانداران، بخشداران و مدیران ستادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، موضوع اصلاح ساختاری فرمانداری ها و بخشداری ها مورد بازنگری قرار می گیرد، افزود: در این دو حوزه تقلیل و حذف برخی پست ها را داریم و در همین حوزه ها 534 پست را اضافه می کنیم.

وی با بیان اینکه، یکهزار و 58 بخشداری را داریم که 50 درصد آنها پست معاونت می گیرند، اظهار داشت: برای ترمیم نیروها در بخشداری ها و فرمانداری ها مجوز یکهزار و 600 نیرو را داریم که 50 درصد آنها در بخشداری ها و فرمانداری ها خواهد بود.

ناصریان تصریح کرد: هر چند 400 خودرو توزیع کردیم اما به دنبال مجوز خرید 500 خودروی دیگر هستیم تا بخشی از مشکلات خودرویی را رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش حقوق کارکنان در دستور کار است

افزایش حقوق کارکنان در دستور کار است