مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مهر 1397 ساعت 07:102018-10-03اقتصادي

با ثروتمندترین شرکت های تکنولوژی در جهان آشنا شوید


بررسی فهرست معرفی ثروتمندترین برند و شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی در جهان نشان می دهد که آمازون، اپل و گوگل در راس این برندها قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت inc.

com، به تازگی گزارش های جدیدی از سوی موسسه های تحقیقاتی منتشر شده که نشان می دهد با ارزش ترین برندها و به عبارتی ثروتمندترین شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی کدام هستند.

1.

آمازون ارزش برند: 150.

8 میلیارد دلار تغییرات در مقایسه با سال گذشته : +42 درصد افزایش رتبه سال گذشته : 3 آمازون به عنوان بزرگترین شرکت تجارت الکترونیکی و خرده فروشی آنلاین در جهان، توانسته است در جایگاه نخست شرکت های تکنولوژی از لحاظ ارزش سهام و برند و هم چنین میزان درآمدزایی قرار بگیرد چرا که ارزش این برند از سال گذشته 2017 میلادی 47 درصد افزایش یافته است که البته یکی از دلایل اصلی این رشد چشمگیر و قابل ملاحظه، بجز تجارت و خرده فروشی های آنلاین، تلاش این شرکت برای توسعه دستگاه های الکترونیکی نظیر اسپیکرهای هوشمند و هم چنین برقراری زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات ابری و دیجیتالی بوده است.

2.

اپل ارزش برند: 146.

3 میلیارد دلار تغییرات در مقایسه با سال گذشته: +37 درصد افزایش رتبه در سال گذشته : 2 اپل که بدون شک یکی از بزرگ ترین شرکت های تکنولوژی آمریکایی است که سالها با تولید محصولات مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ثروتمندترین شرکت های تکنولوژی در جهان آشنا شوید

با ثروتمندترین شرکت های تکنولوژی در جهان آشنا شوید