مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1397 ساعت 09:552018-09-30اقتصادي

امکان استفاده از وای فای رایگان آسیاتک در تخت جمشید


شرکت آسیاتک در راستای ایجاد تسهیلات جهت دسترسی عموم مردم به خدمات پرسرعت و باکیفیت، اقدام به ارائه خدمات وای فای رایگان Public WIFI در بیش از 70 نقطه کشور اعم از اغلب فرودگاه ها، - ایستگاه های راه آهن، مراکز بزرگ خرید و مراکز گردشگری سراسر کشور کرده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام آسیاتک هدف اصلی این شرکت از ارائه سرویس وای فای رایگان در مراکز پر رفت وآمد و پرتردد کشور، افزایش میزان رضایت مندی عمومی جامعه و استفاده از سرویس اینترنت رایگان و باکیفیت است.

تخت جمشید یکی از مراکز مهم گردشگری کشور شناخته می شود که هر ساله میزبان میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی است و بر همین اساس به عنوان یکی از مراکز ارائه خدمات وای فای رایگان آسیاتک انتخاب شد.

همه گردشگران ایرانی و خارجی از این پس می توانند در هنگام بازدید از تخت جمشید، با اتصال به Asiatech Free WIFI و انتخاب گزینه اتصال رایگان، از اینترنت رایگان و باکیفیت آسیاتک لذت ببرند.

همچنین مشترکان شرکت آسیاتک نیز علاوه بر امکان دسترسی به اینترنت رایگان، در صورت تمایل می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سرویس فعلی خود، با سرعت و کیفیت سرویس فعلی در تمامی مکان های دارای سرویس Asiatech Public WIFI استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان استفاده از وای فای رایگان آسیاتک در تخت جمشید

امکان استفاده از وای فای رایگان آسیاتک در تخت جمشید