مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1397 ساعت 23:062018-09-29حوادث

ماجرای 2500 تومان حقوق و سفره پر برکت احمدآقا


چایش را سر می کشد و با خنده می گوید: اولین حقوقی که دریافت کردم 2500 تومان بود ولی الحمدالله برکت زیادی داشت، زندگی ها ساده و صمیمی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، آتش نشان داستان ما گرچه گرد پیری بر چهره مردانه اش دیگر اثری از نشانه های جوانی را برایش باقی نگذاشته اما از قدیم گفته اند دل باید جوان باشد! تمنای سخن گفتن با مرد عملیات های سخت دیروز شاید به آن سادگی هم که فکر می کردیم نبود، چون به سختی لب به سخن می گشاید! زیرا او مرد عمل است و نه حرف! قفل دهانش به آسانی باز نمی شود، اما هرکسی قِلقِ خودش را دارد، این را که بدانی دیگر نصف راه را رفته ای! برای من که در پی یافتن تاریخچه آتش نشانی هستم سینه پر از حرف احمد قلی زادگان ها حکم قطعات پازلی را دارد که قطعه قطعه می رود تا  گنجینه خاطرات و تجربیات را برای یادگاری نیکو به آیندگان تکمیل کند.

چایش را با یک نفس سر می کشد و بعد ته مانده های آبنبات هل دار را زیر دندان های مصنوعی اش که از اقتضائات سن و سال احمد آقاست مزه مزه می کند و می گوید:  بین سال های 60 یا 61 بود که به جای غلام رضا نقویان وارد آتش نشانی شدم و درست در همان زمان تشکیلات آتش نشانی به تازگی از ساختمان قدیمی و همسایگی و هم خانگی اجباری با سازمان آب، ردای استقلال بر تن کرده بود و چه جالب! آتش وآب دو دشمن دیرینه! احمد آق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای 2500 تومان حقوق و سفره پر برکت احمدآقا

ماجرای 2500 تومان حقوق و سفره پر برکت احمدآقا