مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 16:402018-09-25اقتصادي

شناسایی 11 انبار احتکار کالا در خراسان جنوبی


معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در طرح مبارزه با احتکار و اختفای کالا که از 16 تیر امسال آغاز شده، - تاکنون 11 انبار به علت تخلف عدم اعلام موجودی کالا و احتکار شناسایی و کشف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی تهوری امروز 3 مهر جاری به خبرنگاران گفت: پرونده این کالاها به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون تومان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است که این کالاها با حکم تعزیرات و قیمت مصوب وارد شبکه توزیع می شوند.

وی افزود: در این انبارها انواع لوازم خانگی از قبیل پکیج، کولر، بخاری و انواع مواد غذایی از قبیل شکر، برنج،رب، تن ماهی و لوازم بهداشتی مانند پوشک و انوع موتور سیکلت و.

بوده است.

مردم نگران کمبود کالا نباشند معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به شایعه این روزها مبنی بر کمبود کالا، گفت: مردم نباید نگران تامین کالاهای اساسی خود باشند چرا که دولت تمهیدات مورد نیاز را اندیشیده و کالاهای مورد نیاز مردم از طریق ارز مرجع تامین شده است و به موقع توزیع می شود.

تهوری تاکیدکرد: اخبار کمبود کالا غیر موثق بوده و باعث شده است شاخص عرضه و تقاضا در بازار استان به هم بخورد و در نتیجه پدیده ای به نام احتکار خانگی بروز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 11 انبار احتکار کالا در خراسان جنوبی

شناسایی 11 انبار احتکار کالا در خراسان جنوبی