مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 15:502018-09-25فرهنگي

رکورددار اسکار خارجی وارد میدان شد


سینمای ایتالیا و لهستان دو فیلم تحسین شده جشنواره کن را به عنوان نمایندگان رسمی خود را برای شرکت در شاخه بهترین فیلم غیرانگلیسی نود و یکمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، سینمای ایتالیا که رکورددار کسب جایزه بهترین فیلم خارجی است با فیلم داگمن به کارگردانی متئو گارونه در جوایز اسکار پیش رو حضور خواهد یافت.

این فیلم که اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن تجربه کرده بود موفق به کسب جایزه بهترین بازیگری مرد (مارسلو فونته) از کن شد و در در جوایز روبان نقره ای ایتالیا نیز بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.

داگمن در رقابت با 20 فیلم دیگر از سوی کمیته اسکار ایتالیا به عنوان نماینده سینمای این کشور انتخاب شده است.

ایتالیا با کسب 14 جایزه در بخش بهترین فیلم خارجی جوایز اسکار رکورددار است و آخرین بار در سال 2014 با فیلم زیبایی بزرگ ساخته پائولو سورنتینو موفق به کسب این جایزه شد و پیش از آن نیز واکسی ساخته ویتوریو دسیکا (1947)؛ دزد دوچرخه از ویتوریو دسیکا (1950 )؛ دیوارهای مالاپاگا ساخته رنه کلمنت (1951)؛ استرادا ساخته فدریکو فلینی (1957)؛ شب های کابیریبا ساخته فدریکو فلینی (1958)؛ هشت ونیم به کارگردانی فدریکو فلینی (1964)؛ دیروز، امروز، فردا به کارگردانی ویتوریو دسیکا (1965)؛ با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورددار اسکار خارجی وارد میدان شد

رکورددار اسکار خارجی وارد میدان شد