مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1397 ساعت 08:502018-09-25اقتصادي

تولید نانو افزودنی هایی که منجر به ارتقای محصولات پلیمری می شود


یکی از شرکت های مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با دستیابی به دانش فنی نانو افزودنی ها راهکاری برای ارتقای محصولات ساخته شده از پلیمرها مانند ضربه لوله ها، - اتصالات و پروفیل های در و پنجره UPVC ارائه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استفاده از نانو افزودنی ها یکی از مؤثرترین روش ها به منظور بهبود خواص نهایی پلاستیک است.

یکی از بزرگترین معضلات در تولید محصولات پلیمری به خصوص در پلیمرهای PP (پلی پروپیلن) و UPVC (Unplasticized Poly Vinyl Chloride)، شکنندگی قطعات نهایی تولید شده با این پلیمرها مانند لوله، اتصالات، پروفیل و پنل ها مخصوصا در دماهای پایین است.

به این منظور تولیدکنندگان مجبور به استفاده از بهبود دهنده های ضربه آکریلیکی و CPE در صنعت UPVC و استفاده از ترموپلاستیک الاستومرها در صنعت PP هستند که اغلب وارداتی بوده و در کنار بهبود خواص ضربه دیگر خواص قطعه را تحت تأثیر خود قرار می دهد.

محصول نانوافزودنی این شرکت فناور به صورت پودری به منظور بهبود مقاومت ضربه لوله ها، اتصالات و پروفیل های در و پنجره UPVC و در شکل مستربچ، در بهبود مقاومت ضربه پلی اتیلن و پروپیلن به کار می روند.

مستربچ نانو پایه پلی اولفین برای افزایش مقاومت در برابر خراش پذیری سطح از محصولات این خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نانو افزودنی هایی که منجر به ارتقای محصولات پلیمری می شود

تولید نانو افزودنی هایی که منجر به ارتقای محصولات پلیمری می شود