مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 15:452018-09-24ورزشي

مرادی، رحمانی و ربانی به کادر سازمان تیم های ملی دوومیدانی اضافه شدند


در جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دو ومیدانی در خصوص برنامه های عملیاتی تا سال 2026 گفت و گو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون دوومیدانی، جلسه سازمان تیم های ملی فدراسیون دو و میدانی روز گذشته با حضور رییس فدراسیون و دیگر اعضا برگزار و درخصوص بررسی چشم انداز و برنامه های عملیاتی فدراسیون تا بازی های آسیایی 2026 بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست سجاد مرادی، قهرمان و مربی موفق دوهای نیمه استقامت و استقامت ایران و آسیا، علی رحمانی، قهرمان سابق و مربی پرتاب وزنه ایران، محمد محسن ربانی، قهرمان و مربی ارزنده پرش بانیزه کشورمان به کادر سازمان تیم های ملی اضافه شدند.

به همین منظور مسئولیت کمیته پرتاب ها به هادی سپهرزاد و علی رحمانی واگذار شد، کمیته پرش ها را محمد محسن ربانی و حسین شایان زیر نظر خواهند داشت، کمیته دوهای نیمه استقامت را سجاد مرادی عهده دار شد و قاسم علی فیروزی نیز در کمیته دوهای سرعت و موانع به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

با اکثریت قاطع آرای اعضای سازمان تیم های ملی، مجید کیهانی، رییس فدراسیون به عنوان رییس سازمان تیم های ملی و تیمور غیاثی نیز به عنوان دبیر و سخنگوی سازمان انتخاب شد.

هاشم صیامی، حمید فردین پور و پریسا بهزادی نیز برای نظارت بر عملکرد کمیته ها به عنوان دیگر اعضای سازمان تیم های ملی حضور خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی، رحمانی و ربانی به کادر سازمان تیم های ملی دوومیدانی اضافه شدند

مرادی، رحمانی و ربانی به کادر سازمان تیم های ملی دوومیدانی اضافه شدند