مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 14:152018-09-24اقتصادي

شکوفه های میوه مازندران در نطفه خفه شدند


این روزها زیاد صحبت از گرانفروشی می شود و از تخم مرغ گرفته تا میوه و دست آخر به پوشک بچه هم شامل این افزایش قیمت ها شده اند و در این میان نظارت ناظران نیز کیفیت لازم را ندارد.

- افزایش قیمت ها دیگر داستان یک شهر و یک استان نیست بلکه تمام مردم در کشور آن را احساس و با آن زندگی می کنند؛ یکی از اقلام کالا که افزایش شامل آن شده، میوه هاست، آن هم در استانی که خود در تولید بسیاری از میوه جات رتبه نخست کشور را دارد و حتی برخی از آنها را نیز صادر می کند.

مالک ابراهیمی یکی از شهروندان مازندرانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: یک کارگر ساده با حقوق ماهانه 800 هزارتومان هستم که به دلیل پرداخت اجاره خانه و مخارج زندگی توان خرید میوه با قیمت بالا را ندارم.

وی تصریح کرد: این افزایش قیمت در چند ماه اخیر در توان یک حقوق بگیر ساده نیست و امیدوارم روزی مسئولان به فکر قشر ضعیف جامعه افتاده و چاره ای برای آن پیدا کنند در غیر این صورت نمی توان زندگی کرد.

زهره حسینی، سرپرست یک خانواده در مازندران نیز گفت: همسرم را سال ها پیش از دست دادم، دو فرزند دارم و تامین مخارج زندگی به عهده من است؛ با فروش صنایع دستی که خود تولید می کنم زندگی می گذارنم اما جالب است در چندماه گذشته هیچ میوه ای نخریده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوفه های میوه مازندران در نطفه خفه شدند

شکوفه های میوه مازندران در نطفه خفه شدند