مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 10:352018-09-24اقتصادي

خودروسازهای داخلی چقدر چینی هستند؟


بعد از اجرای برجام اگر چه به نظر رسید سهم چینی ها از قراردادهای جدید کاهش یافته و ایرانی ها تمایل بیشتری به کار با اروپایی ها دارند، ناگفته پیدا بود که سهم چینی ها در بازار تامین قطعات، - نسخه بلندمدتی است که آنها برای صنعت خودروی ایران نوشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: بازار خودروی ایران سال هاست وابستگی خاصی به بازار چین پیدا کرده است.

از روزی که چشم بادامی های سرزمین اژدهای زرد برای دور زدن تحریم های غربی با ایران همراه شدند تا امروز این چینی ها بوده اند که برندگان اصلی بازار خودرو ایران شده و توانسته اند خود را به شریک روزهای سخت و خوشی ایرانی ها مبدل کنند.

این همکاری می تواند مثبت باشد در صورتی که واردات از چین مربوط به محصولات با کیفیت باشد.

بعد از اجرای برجام اگر چه به نظر رسید سهم چینی ها از قراردادهای جدید کاهش یافته و ایرانی ها تمایل بیشتری به کار با اروپایی ها دارند، ناگفته پیدا بود که سهم چینی ها در بازار تامین قطعات، نسخه بلندمدتی است که آنها برای صنعت خودروی ایران نوشته اند.

انگار اگر هم بیشترین قراردادهای خودرویی به نام اروپایی ها امضا می شد، در نهایت این چینی ها بودند که با تکیه بر تولیدات خوش قیمت ترشان می توانستند قطعات اروپایی ها را در بازار تولیدی ایران تامین کنند تا همیشه تولید در ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازهای داخلی چقدر چینی هستند؟

خودروسازهای داخلی چقدر چینی هستند؟