مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1397 ساعت 01:562018-09-23سياسي

آزادی رسانه ها در آمریکا دروغ است/خبرنگاران بی سواد آفت برخی رسانه های داخلی


خبرنگار سابق صدا و سیما در سازمان ملل گفت: حتی یک خبرنگار هم نمی تواند در آمریکا فعالیت خبرگزاری آزاد داشته باشد و خبرنگار آزاد در سازمان ملل نیز تنها اجازه کار در آن محدوده سازمان ملل را دارد اما سالانه بیش از 30 خبرنگار خارجی برای ورود به کشور و پوشش اخبار مجوز می گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین مرتضی قرقی امشب در نشست فرهنگی تبیینی جنگ رسانه ها  که به مناسبت هفته دفاع مقدس به همت سازمان بسیج رسانه در قزوین برگزار شد اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد جنگ رسانه ای و بدبین کردن اذهان عمومی نسبت به جمهوری اسلامی است که البته برخی رسانه های داخلی در این حوزه فعالیت می کنند.

وی ضمن اشاره به مسائل و مشکلاتی که در مسیر انقلاب اسلامی ایران وجود دارد عنوان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به جز رژیم صهیونیستی و آفریقای جنوبی با هیچ دولتی مشکل نداشتیم اما آمریکایی ها با ایجاد توطئه نسبت به تحریک قومیت های از قبیل کردها، آذری ها و عرب ها در صدد ایجاد تفرقه و آشوب در کشور بوده و هستند و همیشه با نقشه های جدید در این مسیر حرکت می کنند.

خبرنگار سابق صدا و سیما در سازمان ملل عنوان کرد: امروز جنگ رسانه ای یک جنگ تمام عیار است که مانند دوران دفاع مقدس که صدام به همراه بیش از یکصد کشور در مقابل انقلاب اسلامی ایستاد امروز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی رسانه ها در آمریکا دروغ است/خبرنگاران بی سواد آفت برخی رسانه های داخلی

آزادی رسانه ها در آمریکا دروغ است/خبرنگاران بی سواد آفت برخی رسانه های داخلی