مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 17:352018-09-22دانش

امشب، آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد


بنابر اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امشب، 31 شهریور آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش رشته محل ها یا اضافه کردن سایر گروه های آزمایشی دوره های کارشناسی و کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی که با توجه به تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی تا روز شنبه 31 شهریور تمدید شده بود، ساعت 24 امشب به پایان می رسد.

داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://azmoon.

org مراجعه کنند، همچنین با پایان یافتن مهلت ثبت نام، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم برای داوطلبانی که در دوره های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کرده اند، فعال شده و تا ساعت 24 یکشنبه اول مهر ادامه خواهد داشت.

این ویرایش شامل تمام دوره های کارشناسی و کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، ویرایش اطلاعات فردی، نوع دیپلم و معدل دیپلم داوطلبان فقط یک نوبت امکان پذیر است و به تقاضاهایی که به هر طریق دیگر و بعد از اتمام مهلت ثبت نام واصل شود، ترتیب اثر داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امشب، آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد

امشب، آخرین مهلت ثبت نام کارشناسی و کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد