مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 14:222018-09-22سياسي

رژه اقتدار نیروهای مسلح در سمنان و شاهرود+ تصاویر


رژه اقتدار نیروهای مسلح در سمنان و شاهرود همزمان با سی و یکم شهریورماه، سالروز آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رژه نیروهای مسلح استان سمنان شامل ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و ناجا صبح امروز هم زمان با نخستین روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح استان سمنان با حضور فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سیدشهاب الدین چاوشی استاندار سمنان، سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، فرمانده انتظامی استان سمنان و شماری از مسؤولان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به طور رسمی با رژه نیروهای مسلح در سمنان آغاز شد؛ رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور در استان سمنان و در دو شهر شاهرود و سمنان با حضور فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مسؤولان شهرستانی و استانی، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح استان سمنان که نخستین برنامه محوری هفته دفاع مقدس محسوب می شود، حال و هوای دو شهر سمنان و شاهرود را در آستانه ماه مهر دگرگون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژه اقتدار نیروهای مسلح در سمنان و شاهرود+ تصاویر

رژه اقتدار نیروهای مسلح در سمنان و شاهرود+ تصاویر