مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 13:402018-09-22اقتصادي

جهانگیری: پر بودن انبارها معنای بدی ندارد


پر بودن انبارها معنای بدی ندارد، بلکه به معنای وفور کالا در کشور است و انتظار داریم صدا و سیما و رسانه ها تلاش کنند تا بخش خصوصی و وارد کنندگان کالا برای انتقال کالا از گمرکات کشور به انبارهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

- معاون اول رییس جمهوری اظهار کرد: پر بودن انبارها معنای بدی ندارد، بلکه به معنای وفور کالا در کشور است و انتظار داریم صدا و سیما و رسانه ها تلاش کنند تا بخش خصوصی و وارد کنندگان کالا برای انتقال کالا از گمرکات کشور به انبارهای خود دغدغه ای نداشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری صبح شنبه با همراهی وزرای صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رییس کل بانک مرکزی، سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی، استاندار تهران و رییس سازمان ملی استاندارد ضمن بازدید از انبارهای عمومی در گمرک تهران، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات ترخیص کالا قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهوری همچنین پس از این بازدید در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صادرات و واردات کشور بر ضرورت تلاش جدی در جهت سرعت بخشیدن به رویه های گمرکی و بهبود جریان ترخیص کالا تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی انتظار دارد با توجه به شرایط دشوار پیش روی کشور، موانع فرا روی ترخیص کالا برطرف شود ، اظهار امیدواری کرد که با تصمیمات ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: پر بودن انبارها معنای بدی ندارد

جهانگیری: پر بودن انبارها معنای بدی ندارد