مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 11:502018-09-22بين الملل

لغو دیدار وزرای خارجه هند و پاکستان از جانب دهلی نو


هند به صورت یک جانبه دیدار وزیر امور خارجه این کشور با همتای پاکستانی که قرار بود در حاشیه اجلاس شورای امنیت سازمان ملل انجام شود را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، هند به صورت یکجانبه دیدار سوشما سوراج وزیر امور خارجه این کشور با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان را که قرار بود در حاشیه اجلاس شورای امنیت سازمان ملل متحد انجام شود را لغو کرد.

راویش کمار سخنگوی وزارت امور خارجه هند اعلام کرد با توجه به پشت پرده نامه نگاری عمران خان، هند دیدار وزراء خارجه دو کشور لغو شده است.

وی افزود: کشته شدن 3 پلیس هندی در کشمیر و چاپ عکس برهان وانی از جنگجویان جدایی طلب عضو حزب المجاهدین روی تمبرهای کشمیر از دیگر دلایل لغو دیدار با وزیر امور خارجه پاکستان است.

شاه محمود قریشی در واکنش به این موضوع ضمن ابراز تاسف و ناراحتی از لغو دیدار با همتای هندی خود گفت: پاکستان خواهان منطقه ای بهتر است اما ظاهرا هند اهداف دیگری دارد.

وی با اشاره به پیش قدم شدن پاکستان در از سرگیری مذاکرات دوجانبه گفت: اگر هند خواهان از سرگیری مذاکرات صلح نیست ما هم عجله ای برای این کار نداریم.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در نامه ای به همتای هندی خود، بر از سرگیری مذاکرات و دیدار وزراء خارجه دو کشور در حاشیه اجلاس سازمان ملل متحد تاکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو دیدار وزرای خارجه هند و پاکستان از جانب دهلی نو

لغو دیدار وزرای خارجه هند و پاکستان از جانب دهلی نو