مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1397 ساعت 10:452018-09-22دانش

ارتقای جایگاه بین‎المللی دانشگاه تهران در راس برنامه های 5 ساله ماست


رییس دانشگاه تهران با اشاره به برنامه پنج ساله دانشگاه گفت: ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای در راس برنامه های پنج ساله است.

- رییس دانشگاه تهران با اشاره به برنامه پنج ساله دانشگاه گفت: ارتقای جایگاه بین المللی دانشگاه، کارآفرینی و مسئولیت اجتماعی و اخلاق حرفه ای در راس برنامه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در مراسم ورودی های جدیدی این دانشگاه که امروز برگزار شد، گفت: امروز روز بزرگی برای دانشگاه تهران است به این دلیل که آغاز سال تحصیلی و پیوستن نودانشجویان به این دانشگاه است.

شما دانشجویان قطعا بخشی از نقشه راه ایران را ترسیم خواهید کرد و همان گونه که بسیاری از دستاورد های کشور را مدیون دانش آموختگان دانشگاه تهران هستیم شما نیز می توانید همین راه را ادامه دهید.

وی افزود: امروز مصادف است با آغاز هفته دفاع مقدس اگر به سرداران هشت سال مقاومت که کشور را حفظ کردند نگاه کنیم حضور دانش آموختگان دانشگاه تهران را پررنگ می بینیم علاوه بر این بسیاری از دستاورد های دیگر در حوزه های صنعت، هنر، پزشکی توسط دانشجویان دانشگاه تهران رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای جایگاه بین‎المللی دانشگاه تهران در راس برنامه های 5 ساله ماست

ارتقای جایگاه بین‎المللی دانشگاه تهران در راس برنامه های 5 ساله ماست