مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 شهریور 1397 ساعت 10:552018-09-21سياسي

حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا فرمود که من جز زیبایی ندیدم


اشک بر مصیبت امام حسین علیه السلام دل انسان را تطهیر می کند و موجب بخشیده شدن گناهان او می شود.

- حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا فرمود که من جز زیبایی ندیدم عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اشک بر مصیبت امام حسین علیه السلام دل انسان را تطهیر می کند و موجب بخشیده شدن گناهان او می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری شامگاه گذشته در جلسه سخنرانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به لزوم توجه به تدبیر خداوند اظهار کرد: انسان باید متوجه این باشد که پشت سر این دگرگونی ها در دنیا، دست مدبرانه ای وجود دارد، چنین فردی دیگر برایش به دست آوردن یا از دست دادن نعمت های دنیوی فرقی ندارد و در هر دو صورت، حالت او یکسان است.

وی ادامه داد: زاهد با صابر دارای تفاوت هایی است، انسان زاهد غصه ها از دلش بیرون رفته است و اگر تمام امکانات دنیا به او داده شود، خوشحال نمی شود و اگر تمام امکانات دنیا را از دست بدهد، ناراحت نمی شود؛ چنین انسانی دل در گروی دنیا ندارد، اما انسان صابر هنوز دل در گروی دنیا دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: پدیده های دنیا، پدیده های زائلی هستند که انسان نباید به چنین پدیده هایی دل ببندد، براساس روایات دنیا در چشم انسان باید بی ارزش باشد و انسان به بزرگ تر از دنیا تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا فرمود که من جز زیبایی ندیدم

حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا فرمود که من جز زیبایی ندیدم