مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1397 ساعت 09:202018-09-20پزشكي

جزییاتی از طراحی نظام ارجاع داخلی برای بیماری های مزمن سالمندان


معاون نظارت اداره کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی درصدد است تا سالمندان را قبل از دچار شدن به عوارض غیرقابل جبران بسیاری از بیماری ها مانند دیابت شناسایی کند و برنامه مدون و مستمر درمانی برای آنان در نظر بگیرد، - گفت: برای تحقق این امر نظامی را به نام نظام ارجاع داخلی بیماری های مزمن طرح ریزی کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صادقی راد با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی درصدد است قبل از دچار شدن افراد به عوارض غیرقابل جبران، برنامه مستمر درمانی برای آنان در نظر بگیرد، اظهار کرد: در این راستا تامین اجتماعی نظام ارجاع داخلی بیماری های مزمن را طراحی کرده است.

وی افزود: با ورود انسان به دوره میانسالی انواع و اقسام بیماری ها و فشارهای روحی و استرس ها خود را نشان می دهند بنابراین می طلبد که ما برای این قشر از جامعه برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

صادقی راد در ادامه گفت: وزارت بهداشت عزم جدی دارد که با اجرایی شدن طرح نظام ارجاع و پزشک خانواده مراجعات بیماران را ساماندهی و نظام مند کند.

هر فردی بر اساس دانسته های خود مراجعات کاذب نداشته باشد، منابع نظام سلامت به سمت افراد نیازمند حرکت کند و این سطوح دیده شدن بیماران با برنامه ریزی صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی از طراحی نظام ارجاع داخلی برای بیماری های مزمن سالمندان

جزییاتی از طراحی نظام ارجاع داخلی برای بیماری های مزمن سالمندان