مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 16:252018-09-18حوادث

دستگیری زوج سارق در بلوارکشاورز


رییس کلانتری 148 انقلاب از دستگیری یک زوج سارق در محله جمالزاده تهران، خبر داد.

- سرهنگ پیمان لطیفی در گفت وگو با ایسنا؛ دراین باره گفت: در پی تماس یکی از شهروندان در خصوص سرقت خودروی سواری اش از مقابل منزل، تیمی از ماموران این کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در ادامه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و نسبت به شکایت مالباختگان پرونده تشکیل شد.

رییس کلانتری 148 انقلاب با بیان اینکه در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک زن و مرد، پس از چند دقیقه پرسه در اطراف خودرو اقدام به سرقت آن کرده اند، گفت: با توجه به این که امکان داشت هنوز این زوج سارق از محدوده سرقت دور نشده باشند، مشخصات آنها و همچنین مشخصات خودروی مسروقه در اختیار تیم های عملیاتی قرار گرفت و ماموران به تعقیب آنها پرداختند.

به گفته لطیفی با اقدامات و تلاش ماموران، خودروی مسروقه در بلوارکشاورز مشاهده و در یک عملیات ضربتی متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند و برای تحقیقات و بررسی های بیشتر به کلانتری منتقل شدند.

لطیفی با اشاره به انجام بازجویی از متهم تصریح کرد: هر دو متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند و طی آن به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو اعتراف کرده و اظهار داشتند که هر بار پس از سرقت خودرو را اوراق کرده و قطعاتش را به مالخران اموال مسروقه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زوج سارق در بلوارکشاورز

دستگیری زوج سارق در بلوارکشاورز