مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 14:412018-09-18فرهنگي

عرضه 30عنوان کتاب انتشارات شمع و مه در نمایشگاه کتاب ژوهانسبورگ


نمایشگاه کتاب آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ با حضور ناشران و فعالان حوزه نشر برگزار شد، 58 درصد خانوارها در آفریقای جنوبی حتی یک کتاب برای خواندن در اوقات فراغت در منزل ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، همزمان با هفته ملی کتاب در آفریقای جنوبی ( 3 لغایت 9 سپتامبر) نمایشگاه کتاب آفریقای جنوبی در ژوهانسبورگ میزبان ناشران و فعالان حوزه نشر در این کشور بود.

این نمایشگاه در یکی از مراکز فرهنگی ژوهانسبورگ برقرار بود رایزنی فرهنگی کشورمان نیز برای نخستین بار بعنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد.

ارائه بیش از 30 عنوان کتاب به زبان انگلیسی از انتشارات شمع و مه شامل داستان های کودکان و رمان های ادبیات نوین فارسی و نیز کتب شعری در کنار نمایش جلوه ای از هنر و صنایع دستی ایرانی در غرفه رایزنی فرهنگی کشورمان در این نمایشگاه مورد بازدید و توجه نه تنها حاضران بلکه دیگر شرکت کنندگان و ناشران در این مناسبت فرهنگی بود .

دربخش پایانی روز اول این نمایشگاه در برنامه جنبی فرهنگی که توسط شورای توسعه کتاب آفریقای جنوبی ( مجری نمایشگاه) و از زیرمجموعه های وزارت فرهنگ آفریقای جنوبی برگزار شد از سوی دست اندرکاران نمایشگاه جوایزی به رسم یابود به نمایندگان استان های مختلف  آفریقای جنوبی که در نمایشگاه شرکت داشتند در قالب یک لوح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 30عنوان کتاب انتشارات شمع و مه در نمایشگاه کتاب ژوهانسبورگ

عرضه 30عنوان کتاب انتشارات شمع و مه در نمایشگاه کتاب ژوهانسبورگ