مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 14:312018-09-18سياسي

نماینده مجلس: یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می شود


عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفته است که اگر در حادثه اخیر کاشان وزارت راه مقصر باشد یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می شود.

- نماینده مجلس: یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می شود عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس گفته است که اگر در حادثه اخیر کاشان وزارت راه مقصر باشد یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، علیم یار محمدی عضو هیئت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به وقوع حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تانکر سوخت در محور نطنز کاشان که منجر به جان باختن و مصدومیت عده ای از هموطنان شد، گفت: علی لاریجانی رییس مجلس به کمیسیون عمران دستور داده تا ابعاد این حادثه بررسی و گزارشی در این زمینه به هیئت رییسه پارلمان ارائه شود.

وی با بیان اینکه کمیته ای از سوی کمیسیون برای بررسی جوانب این حادثه به کاشان سفر می کند، ادامه داد: باید مشخص شود کدامیک از فاکتور های که در حوادث جاده ای دخیل است در این حادثه دخیل بوده است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس تصریح کرد: در تدوین گزارش کمیسیون نظرات پلیس راه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را اخذ می کنیم و سپس گزارش را تدوین و به هیئت رییسه مجلس ارائه می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می شود

نماینده مجلس: یک بند به طرح استیضاح آخوندی اضافه می شود