مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 13:002018-09-17پزشكي

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی فوریت های پزشکی و اورژانس


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی بیست و ششم شهریور ماه؛ روز ملی «فوریت‎های پزشکی و اورژانس» را تبریک گفت.

- پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی "فوریت های پزشکی و اورژانس" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی بیست و ششم شهریور ماه؛ روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، در پیام دکتر سید حسن هاشمی با عنوان فرصتی برای قدردانی آمده است: آنان که خدمت مردمان می کنند، به یقین اجرشان چنان عظیم است که خلق را توان ادای آن نیست؛ از همین روی حساب ایشان با خالق کریم است و بس.

خدمت گزاران عرصه سلامت از جمله رهپویان این راه هستند و اگر روزی به نام این خادمان صادق نامگذاری شده، برای یادآوری به ماست که بهتر و بیشتر، ایشان و خدمت‎شان را بشناسیم.

بیست و ششم شهریور ماه هم از جمله همین روزهاست؛ فرصتی برای قدردانی از بزرگوارانی که سختی های بسیار را بر خود و خانواده‎های‎شان هموار می‎کنند تا هموطنان نیازمند و سانحه دیده، در کوتاه‎ترین زمان به مراکز درمانی رسانده شوند و سلامت خویش را بازیابند.

اینجانب نیز به سهم خود روز ملی فوریت‎های پزشکی و اورژانس را به همکاران گران قدر و سخت‎کوشم در این بخش حیاتی از زنجیره درمان، تبریک می گویم و از خداوند مهربان، سلامت و سربلندی و موفقیت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی فوریت های پزشکی و اورژانس

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز ملی فوریت های پزشکی و اورژانس