مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 11:152018-09-17سياسي

امروز عزاداری بی محتوا مورد اقبال صداوسیما و رسانه های مشابه است


مجالس و محافلی که اکثرا خالی از هرگونه محتوا هستند و فقط به شکل و ظاهر عزاداری می پردازند این بخت را دارند که صداوسیما و سایر رسانه ها آنها را مطرح کنند اما مجالسی که بیشتر بر اندیشه و تفکر درباره عاشورا و محرم تاکید دارند .

- دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: مجالس و محافلی که اکثرا خالی از هرگونه محتوا هستند و فقط به شکل و ظاهر عزاداری می پردازند این بخت را دارند که صداوسیما و سایر رسانه ها آنها را مطرح کنند اما مجالسی که بیشتر بر اندیشه و تفکر درباره عاشورا و محرم تاکید دارند مجالی برای طرح و پخش در رسانه ها نمی یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدهادی خامنه ای در مراسم عزاداری دهه اول محرم در حسینیه دارالزهرا تهران با بیان این که قبل انقلاب مسئله عاشورا و محرم بسیار برای مجامع انقلابی و اصناف اهمیت داشت، گفت: بزرگانی مثل آیت الله بهشتی و آیت الله مطهری خود را موظف می دانستند که مبلغینی باسواد را به شهرستانها اعزام کنند و معیارشان در شناسایی افراد مسائل ظاهری نبود.

این سبب می شد که فعالیت های گسترده انقلابیون برای ساواک و دستگاه حکومتی شاه یک دغدغه و مصیبتی بود چرا که می دانستند انقلابیون از این فرصت برای بیان مسائل استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز عزاداری بی محتوا مورد اقبال صداوسیما و رسانه های مشابه است

امروز عزاداری بی محتوا مورد اقبال صداوسیما و رسانه های مشابه است