مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 10:252018-09-17ورزشي

عروسک سازی، خلاقیت کودکان را پرورش می دهد


کارشناس دفتر امور کودکان و نوجوانان بهزیستی استان زنجان گفت: عروسک سازی خلاقیت کودکان را پرورش می دهد و می تواند از برنامه های مورد تایید مهدها باشد.

- شبنم کلهر در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: کودکان به طور معمول افکار فانتزی، تخیل و باورپذیری بالایی دارند و می توانند ساعت ها با یک قصه ساختگی، اتفاقات روزمره ذهن شان را بازی کنند.

به همین خاطر یک مربی مهد می تواند بدون آن که ذهن کودک را در چارچوب محدود کند، تلاش کند تا تجربیات کودک را افزایش داده و در خلاق تر شدن وی سهیم باشد.

وی ادامه داد: پرورش خلاقیت هنری مربیان و متعاقب آن آموزش به کودکان، آموزش عروسک سازی، شناخت و ترکیب رنگ ها و آناتومی بدن، همچنین کارهای تزیینی و ساخت سازه در فراهم کردن رشد کودک، لازم و موثر است و باید مورد توجه مربیان مهد کودک باشد.

کلهر یادآور شد: 158 مهد کودک تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان زنجان فعالیت می کند و طی امسال، 5844 کودک 0 تا 6 سال از خدمات آموزشی و نگهداری این مهدها بهره مند هستند.

به همین خاطر باید برنامه هایی به کودکان ارائه شود که علاوه بر سرگرمی، حس خلاقیت و نوآوری آنان را تقویت کند و زمینه را برای بروز خلاقیت در عرصه های بالاتر فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروسک سازی، خلاقیت کودکان را پرورش می دهد

عروسک سازی، خلاقیت کودکان را پرورش می دهد