مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 22:112018-09-15سياسي

جان کری: لایک های توییتر برای ترامپ مهم تر از مطالعه قانون اساسی است


جدال لفظی وزیر خارجه اسبق آمریکا با ترامپ ادامه دارد و این بار کری گفت: ترامپ علاوه بر نداشتن سواد حقوقی لازم برای یک رییس جمهور، از نظر شخصیتی هم بی ثبات و خام است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جان کری وزیر خارجه اسبق آمریکا در ادامه رد و بدل کردن انتقاد های تند با دونالد ترامپ رییس جمهور کشورش که بر سر ملاقات با محمدجواد ظریف شکل گرفت، ترامپ را به پسری نابالغ تشبیه کرد.

هفته گذشته جان کری در یک مصاحبه افشا کرد که در ماه های اخیر چند نوبت با وزیر خارجه ایران دیدار داشته است؛ این کار بدون هماهنگی با دولت مستقر آمریکا انجام شده است.

ترامپ که دل خوشی از تلاش های جان کری برای حفظ برجام ندارد، وی را در توییتر به خاطر این کار به باد انتقاد گرفت و تلویحاً جان کری را به شکستن قانون متهم کرد.

بر اساس قانون لوگان ، شهروندان آمریکایی حق ندارند بدون هماهنگی با دولت خود در سیاست خارجی ایالات متحده دخالت کنند.

اگر دولت ترامپ از جان کری شکایت کند، قاضی می تواند کری را به پرداخت 5 هزار دلار یا پرداخت این جریمه در کنار حداکثر سه سال زندان محکوم کند.

جان کری که گویا در این جدال لفظی قصد کوتاه آمدن را ندارد، دیشب به ابزار تهدید متقابل متوسل شد و به ترامپ توصیه کرد که بهتر است نگران اعترافات پاول مانفورت رییس ستاد انتخاباتی خود باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان کری: لایک های توییتر برای ترامپ مهم تر از مطالعه قانون اساسی است

جان کری: لایک های توییتر برای ترامپ مهم تر از مطالعه قانون اساسی است