مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 17:062018-09-15فناوري

سرویس VPN برای دسترسی از خارج دانشگاه محقق به پایگاه های اطلاعاتی راه اندازی شد


سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برای دسترسی به پایگاه های اطلاعاتی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، - سرویس VPN جدیدی را برای دسترسی از خارج دانشگاه راه اندازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، شهرام جمالی، سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق اردبیلی گفت: برخی از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط بخش های مختلف دانشگاه تنها در داخل دانشگاه قابل دسترس بوده که لازم است امکان استفاده از خارج دانشگاه نیز فراهم شود.

جمالی افزود: از جمله مهمترین این خدمات می توان به پایگاه های علمی الکترونیکی اشاره کرد که با صرف هزینه زیاد برای استفاده اساتید و دانشجویان فراهم شده است.

سرپرست مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه محقق تصریح کرد: با توجه به اینکه اعضای هیات علمی دانشگاه در ساعات غیراداری و خارج از دانشگاه نیز مشغول مطالعه و پژوهش هستند، جهت دسترسی به این پایگاه های اطلاعاتی، مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه سرویس VPN جدیدی را برای دسترسی از خارج دانشگاه راه اندازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همکاران می توانند در هر جای دنیا که به اینترنت دسترسی دارند از طریق سرویس VPN جدید به سرور های دانشگاه متصل شده و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرویس VPN برای دسترسی از خارج دانشگاه محقق به پایگاه های اطلاعاتی راه اندازی شد

سرویس VPN برای دسترسی از خارج دانشگاه محقق به پایگاه های اطلاعاتی راه اندازی شد