مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 09:102018-09-15فناوري

نکاتی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی های اندرویدی


کاربران گوشی های هوشمند که این روزها از کاهش سرعت عملکرد موبایل های خود به شدت ناراضی هستند، این گزارش می تواند با پیشنهاد راهکارهای کاربردی در افزایش سرعت دستگاه های اندرویدی شان کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the mobile indian، یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی های هوشمند همواره از آن گله و شکایت دارند، کاهش سرعت عملکرد دستگاه و به اصطلاح Lag زدن سیستم عامل به هنگام اجرای یک یا چند برنامه است.

بسیاری از کارشناسان و متخصصان فعال در حوزه فناوری اطلاعات و رایانه در این باره به پیشنهاد مجموعه اقداماتی در زمینه جلوگیری از کاهش عملکرد و سرعت سیستم عامل اندروید پرداخته اند که در زیر به مرور و معرفی مختصری از مهم ترین آن ها خواهیم پرداخت.

1.

حداقل یک سوم حافظه داخلی گوشی را خالی نگه دارید یکی از دلایل مهمی که موجب می شود سیستم عامل در اجرای برنامه های مختلف با مشکل مواجه شود و یا سرعت گوشی به شدت کاهش یابد، کمبود فضای کافی و حافظه داخلی گوشی است.

بنابراین کاربران باید به این نکته دقت و توجه ویژه ای داشته باشند که حداقل یک سوم حافظه داخلی دستگاه اندرویدی خود را خالی نگه دارند و از پر شدن حافظه به شدت خودداری کنند.

راه حلی که کارشناسان به کاربران گوشی های هوشمند در اینجا ارائه می دهند، خالی کردن اطلاعات شخصی نظیر تصاویر و وید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی های اندرویدی

نکاتی برای افزایش سرعت عملکرد گوشی های اندرویدی