مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 14:222018-09-11سياسي

وزارت خارجه به تنهایی نمی تواند میدان دار دیپلماسی اقتصادی باشد


سفیر سابق ایران در لهستان با بیان اینکه وزارت خارجه به تنهایی نمی تواند میدان دار دیپلماسی اقتصادی باشد، گفت: باید اولویت را بر اصلاح ساختار اقتصادی و اداری در کشور بگذاریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رامین مهمان پرست سفیر سابق ایران در لهستان در رادیو گفتگو در خصوص الزامات تسریع روند دیپلماسی اقتصادی، اظهارداشت: یکی از بحث های اساسی که در حال حاضر کشور ما درگیر آن است، بحث های اقتصادی است و این دغدغه را ظرف سال های گذشته رهبرانقلاب با نامگذاری ها و تاکیدات مکرری برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور داشتند و شاید از 10 یا 15 سال پیش، اصل 44 قانون اساسی، خصوصی سازی، تولید داخلی و حمایت از سرمایه ملی را مورد توجه قرار دادند.

وی افزود: رهبری سال 92 را حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند، در این میان مهم بود که چه اتفاقی قرار است رخ دهد که ایشان چنین نامگذاری کردند؟ ما شاهد بودیم که پس از انتخابات سال 88 و اختلافاتی که میان مردم و مسئولان به وجود آمده بود، سال 92 می توانست با انتخابات ریاست جمهوری، دوباره بیانگر وحدت و یکپارچگی ملت و همچنین یک مانور قدرتی از کشور به حساب آید که همین اتفاق هم افتاد و حماسه سیاسی شکل گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه به تنهایی نمی تواند میدان دار دیپلماسی اقتصادی باشد

وزارت خارجه به تنهایی نمی تواند میدان دار دیپلماسی اقتصادی باشد