مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 11:002018-09-11بين الملل

انگلیس: شدیدا نگران تشدید اقدام نظامی در ادلب هستیم


یک مقام ارشد دولت انگلیس اظهار کرد این کشور به شدت نگران تشدید اقدام نظامی روسیه و حکومت سوریه علیه مخالفان در ادلب بوده و چنین اتفاقی جان تقریبا سه میلیون غیرنظامی را در ادلب و نواحی اطراف آن به خطر می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آلیستر برت، معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه اظهار کرد که رد پیشنهاد آتش بس ترکیه از سوی روسیه و سوریه به شدت مایوس کننده است.

آلیستر برت با طرح این ادعا که ده ها حمله هوایی روسیه و حکومت سوریه طی روزهای اخیر علیه سه بیمارستان، دو مرکز امدادرسان های کلاه سفید و یک آمبولانس صورت گرفته است، گفت: باید تاسیسات پزشکی و کارگران امدادرسان در مقابل حملات محافظت شوند.

وی در پاسخ به پرسشی در مجلس عوام انگلیس گفت: انگلیس از تلاش های دیپلماتیک فوری که از سوی ترکیه و سازمان ملل صورت می گیرد، حمایت می کند.

برت گفت: مقام های انگلیس با همتایان ترکیه ای خود تماس هایی را درخصوص تداوم این تلاش ها داشته اند و این بسیار مایوس کننده است که روسیه و ایران پیشنهاد رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه برای احیای آتش بس را در اجلاس تهران رد کردند.

وی افزود: روسیه و ایران درخواست های مشابهی از سوی انگلیس و کشورهای دیگر در شورای امنیت سازمان ملل در همان روز را هم رد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس: شدیدا نگران تشدید اقدام نظامی در ادلب هستیم

انگلیس: شدیدا نگران تشدید اقدام نظامی در ادلب هستیم