مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 09:212018-09-10سياسي

ویژه برنامه های شبکه دو برای ایام محرم اعلام شد


شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام برنامه های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شبکه دو سیما همزمان با آغاز ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام برنامه های مختلفی از جمله ذکر عاشوراییان ، مستند مادرانه ، کوی محبت ، پیرغلامان عشق ، از لاک جیغ تا خدا ، آیین محرم ، شیرخوارگان حسینی ، احلی من العسل ، بانوان عاشورایی و پخش مراسم سخنرانی و مداحی را برای بینندگان این شبکه تدارک دیده است.

پخش سخنرانی استاد شیخ حسین انصاریان در دهه اول محرم ساعت 13:10 و حجت الاسلام عالی ساعت 9:00 و استفاده از فراز هایی از بیانات مرحوم حق شناس به صورت میان برنامه از تدارکات این شبکه برای ماه محرم است.

مداحی ذکر عاشوراییان با نوای حاج محمود کریمی، حاج میثم مطیعی، حاج حسن خلج و استفاده از نوا های حاج سلیم موذن زاده و حاج حسین فخری کاری از گروه فرهنگی اجتماعی و به تهیه کنندگی سعید پورفرج هر روز به این ترتیب روانه آنتن می شود؛ حاج محمود کریمی در ساعت 8:45، 13:45، 20:15 و 22:20، حاج حسن خلج ساعت 17:40 و حاج میثم مطیعی ساعت 23:20.

برنامه از لاک جیغ تا خدا کاری از گروه خانواده و به تهیه کنندگی هاشم تفکری بافقی با هدف تکریم حجاب، الگوسازی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه دو برای ایام محرم اعلام شد

ویژه برنامه های شبکه دو برای ایام محرم اعلام شد