مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1397 ساعت 09:502018-09-09سياسي

هیچ کس حق ندارد به بهانه مقابله با قاچاق حرمت بازار را خدشه دار کند


هیچ نیرویی حق ندارد بدون توجیهات منطقی و قانونی حرمت بازار و بازاریان را به بهانه مقابله با قاچاق خدشه دار کند.

- نماینده بندرعباس گفت: هیچ نیرویی حق ندارد بدون توجیهات منطقی و قانونی حرمت بازار و بازاریان را به بهانه مقابله با قاچاق خدشه دار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین هاشمی تختی در نشست با رییس اتاق اصناف بندرعباس و روسای اتحادیه های صنفی با بیان اینکه بازار مسلمین حرمت دارد، اظهار داشت: یکی از خطاهای ما مسئولان این است که آن گونه که باید به بازار اهمیت داده نمی شود.

وی با بیان اینکه دین اسلام با حمایت های مالی افرادی همانند حضرت خدیجه (س) توانست خود را به تمام جهانیان عرضه کند، افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز با حمایت بازاریان متدین به پیروزی رسید که این مثال ها از اهمیت بازار و تجارت در امور اسلام حکایت دارد و از همین روست که همگان باید به این مهم توجه کنند.

نماینده بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در ادامه با بیان اینکه غفلت هایی در باب بازار صورت گرفته و می گیرد، گفت: در زمانی که مسئولیت استانداری هرمزگان را به عهده داشتم نیز برخی از حرکات و رفتارهای نادرست در قبال بازار صورت گرفته بود که در آن زمان برنامه هایی را برای حمایت بیشتر از بازاریان شروع کردیم که متأسفانه ناتمام ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس حق ندارد به بهانه مقابله با قاچاق حرمت بازار را خدشه دار کند

هیچ کس حق ندارد به بهانه مقابله با قاچاق حرمت بازار را خدشه دار کند