مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 22:312018-09-08اقتصادي

مشاور بانوان شهردار تهران خبرداد صادرات پوشاک سنتی به همه کشورها


مشاور بانوان شهردار تهران با بیان اینکه سعی کردیم با ارتباط با استان های دیگر تولید پوشاک سنتی را افزایش دهیم ، گفت: بدون تردید تولید را در سطح ملی به همه کشورها صادر خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، فاطمه راکعی مشاور زنان شهردار تهران در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه توانستیم این نمایشگاه را با حمایت شهردار تهران و معاونت اجتماعی و فرهنگی برگزار کنیم، گفت: علی رغم همه مشکلاتی که در ساختار و ستاد توانمندسازی زنان سرپرست خانوار وجود داشت اما خوشبختانه معاونت توانمندسازی در حوزه اداره کل امور بانوان تعریف شد.

وی افزود: اگرچه این معاونت به نسبت گذشته به دلیل چابک سازی فشرده شده اما کارها موازی نیست و با تجمیع هم می توان کارها را به صورت بهتر انجام داد.

راکعی با بیان اینکه تلاش داریم با هماهنگی بیشتر با نهادها در اختیار بانوان باشیم، تصریح کرد: در راس خدمات حمایتی بانوان دیگری که نیاز، توان و همچنین ظرفیت وارد شدن به عرصه تولید را دارند اقداماتی انجام دهیم.

مشاور شهردار تهران ادامه داد: امروز ظرفیت شهر هوشمند برای خدمات دهی بسیار زیاد است به همین منظور نیز در شهریورماه با هدف استقبال از بازگشایی مدارس پوشاک و نوشت افزار را در اختیار شهروندان قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور بانوان شهردار تهران خبرداد صادرات پوشاک سنتی به همه کشورها

مشاور بانوان شهردار تهران خبرداد صادرات پوشاک سنتی به همه کشورها