مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 15:102018-09-08سياسي

مدیران در جذب اعتبارات ملی جهادی عمل کنند


استاندار ایلام با تأکید بر این که مدیران نباید از حضور در میان مردم بترسند، گفت: هر چند بیکاری در استان بیداد می کند اما اگر مدیران برای استفاده از پتانسل های موجود در استان به صورت جهادی عمل کنند قطعاً به نتیجه خواهیم رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه جذب اعتبارات و تخصیص طرح های ملی و استانی اظهار کرد: هر کدام از دستگاه های اجرایی که در جذب اعتبار ردیف های ملی ناموفق باشد، اعتبارات استانی را به او اختصاص نخواهیم داد .

وی از مدیران دستگاه های اجرایی استان خواست تا در جهت جذب اعتبار دستورات لازم را از مدیران بالادستی حوزه خود اخذ کنند و تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان با مراجعه به مرکز، تمام توان خود را برای جذب اعتبارات ملی به کار بگیرند.

استاندار ایلام با اشاره به رایزنی های هفته گدشته تیم مدیریتی استان اظهار کرد: نشست ها و رایزنی های متعددی با مدیران ارشد ملی انجام گرفت که در این زمینه مدیران دستگاه های اجرایی باید تلاش خود را برای جذب اعتبارات این دیدارها به کار بگیرند.

سلیمانی دشتکی مدیران دستگاه های اجرایی استان با بیان این که باید از تجربیات مرحله اول اعتبارات توسعه درس گرفت، گفت: مدیران دستگاه های اجرایی تمام تلاش خود را برای جذب مرحله دوم اعتبارات توسعه روستایی و سوق دادن اعتبارات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در جذب اعتبارات ملی جهادی عمل کنند

مدیران در جذب اعتبارات ملی جهادی عمل کنند