مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1397 ساعت 11:502018-09-08ورزشي

مدال طلای جام کرکین بر گردن کمیل قاسمی


تیم منتخب کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام دیمیتری کرکین روزهای 15 تا 17 شهریورماه در شهر یاکوتسک روسیه برگزار شد.

تیم منتخب کشتی آزاد ایران که با دعوت فدراسیون کشتی روسیه و با هزینه کامل از سوی برگزار کنندگان این مسابقات در این رقابت ها حضور یافته بود با کسب 2 مدال طلای احمد بذری و کمیل قاسمی در اوزان 86 و 125 کیلوگرم به کار خود در این مسابقات پایان داد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است: در وزن 57 کیلوگرم پوریا ترکمان پس از استراحت در دور اول در دور ایگور پتروف از روسیه را با نتیجه 4 بر 4 از پیش رو برداشت وی در دور بعد مقابل آریان تیوترین از روس با نتیجه 13 بر 3 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ترکمان به گروه بازنده ها رفت وی در این گروه با نتیجه 8 بر صفر مقابل کشتی گیری از کشور روسیه شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 61 کیلوگرم محمد رمضان پور در دور نخست با نتیجه 5 بر 2 ماگومد حاجی کاسونوف از آذربایجان را مغلوب کرد اما در دور دوم با نتیجه 12 بر 8 مقابل حریف روس خود مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس در دور بعد، رمضان پور از دور رقابت ها کنار رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال طلای جام کرکین بر گردن کمیل قاسمی

مدال طلای جام کرکین بر گردن کمیل قاسمی