مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 16:252018-09-07سياسي

ارتقای درمان سرطان کودکان مبتلا به سرطان از برنامه های محک


سومین کنگره دوسالانه بین المللی آنکولوژی کودکان بزرگداشت پروفسور پروانه وثوق در محک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سومین کنگره بین المللی دوسالانه آنکولوژی کودکان بزرگداشت پروفسور پروانه وثوق، با همکاری انجمن خون و سرطان کودکان ایران و انجمن خون و سرطان کودکان آلمان (GPOH)، 14 تا 16 شهریور ماه 1397 برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مردآویژ آل بویه، رییس کنگره و رییس هیأت امنا محک ضمن خوشامدگویی به مدعوین این برنامه گفت: هدف از برگزاری این کنگره ارتقای دانش و فراهم آوردن دیدی عمیق تر نسبت به انواع سرطان، ارائه تجربیات درمانی این حوزه و همچنین بهره مندی از نتایج علمی آخرین تحقیقات انجام شده به صورت کاربردی است.

وی افزود:امید است برپایی این رویداد تخصصی دوسالانه موجب ایجاد انگیزه در میان دانشجویان و علاقه مندان حوزه آنکولوژی شود و دسترسی ایشان را به دانش علمی سرطان در سراسر کشور آسان کند تا درمان بهتر برای تمامی بیماران مبتلا به سرطان ممکن شود.

در ادامه برگزاری این کنگره دکتر آراسب احمدیان، مدیرعامل محک درخصوص عملکرد این سازمان گفت: محک سازمانی چندتخصصی و مبتنی بر پیشرفت های روز دنیاست که در طول 27 سال فعالیت خود بیش از 30 هزار کودک مبتلا به سرطان را در سراسر ایران تحت پوشش قرار داده است که از این میان بیش از 17 هزار کودک در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای درمان سرطان کودکان مبتلا به سرطان از برنامه های محک

ارتقای درمان سرطان کودکان مبتلا به سرطان از برنامه های محک