مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1397 ساعت 09:302018-09-07بين الملل

سه اصل اساسی مورد تاکید ایران در ارتباط با حل بحران ادلب


در پی این هستیم که چند اصل اساسی در حل بحران ادلب مورد توجه قرار گیرد از جمله اینکه تکلیف تروریست های این منطقه باید روشن شود.

- دستیار ارشد وزیر امور خارجه، گفت: در پی این هستیم که چند اصل اساسی در حل بحران ادلب مورد توجه قرار گیرد از جمله اینکه تکلیف تروریست های این منطقه باید روشن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین جابری انصاری با اشاره به اینکه سومین نشست سه جانبه روسیه، ­ترکیه و ایران درباره سوریه امروز جمعه در تهران برگزار می شود، ­ اظهار کرد: این نشست در زمانی برگزار می شود که بخش های عمده ای از خاک سوریه از وجود تروریست ها و نیروهای مسلح متعدد پاک شده است و حضور تروریست ها فقط در استان ادلب سوریه باقی مانده است و از این نظر نشست تهران اهمیت دارد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی تصریح کرد: اجلاس تهران در هنگامی برگزار می شود که سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا، هر سه کشور شرکت کننده در این اجلاس را هدف گرفته و تحریم کرده است به همین علت این اجلاس از اهمیت خاصی برخوردار است.

جابری انصاری با بیان اینکه اجلاس تهران از نظر موضوعات مرتبط با سوریه، سندی را در پی خواهد داشت که به عنوان بیانیه پایانی این نشست است، افزود: در گفتگوهایی که هیئت های سه کشور در سطح نمایندگان ارشد در تهران داشتند، این سند نهایی شد و در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه اصل اساسی مورد تاکید ایران در ارتباط با حل بحران ادلب

سه اصل اساسی مورد تاکید ایران در ارتباط با حل بحران ادلب