مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1397 ساعت 17:202018-09-06بين الملل

نشست تهران؛ بحران ادلب و تحریم های آمریکا


در حالی سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در روز جمعه بعد از ظهر با محوریت موضوع سوریه گردهم هم می آیند که به نظر می رسد تلاش برای رسیدن به توافقی جهت حل بحران «ادلب» مهم ترین و چالشی ترین دستور کار نشست یک روزه تهران خواهد بود .

- در حالی سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه در روز جمعه بعد از ظهر با محوریت موضوع سوریه گردهم هم می آیند که به نظر می رسد تلاش برای رسیدن به توافقی جهت حل بحران ادلب مهم ترین و چالشی ترین دستور کار نشست یک روزه تهران خواهد بود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهور سه کشور پایه گذار روند آستانه برای حل بحران سوریه، پنج ماه بعد از گذشت نشست آنکارا که در فروردین ماه سال جاری در ترکیه برگزار شد در روز جمعه گردهم می آیند تا با توجه به قرارگرفتن سوریه در ایستگاه های پایانی بحران خود پس از هفت سال جنگ و درگیری، تصمیم مقتضی برای پیشبرد دستاوردهایی که در طول دو سال گذشته در روند آستانه برای حل بحران سوریه به دست آورده اند، اتخاذ کنند.

طبق اخبار منتشر شده بحران ادلب و تصمیم گیری در ارتباط با چگونگی پاکسازی این منطقه از حضور گروه های تروریستی یکی از مهم ترین محورهای این نشست خواهد بود و با توجه به این که ترکیه با دو کشور ایران و روسیه در این ارتباط دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تهران؛ بحران ادلب و تحریم های آمریکا

نشست تهران؛ بحران ادلب و تحریم های آمریکا