مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 شهریور 1397 ساعت 17:352018-09-05اجتماعي

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مازندران


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز چهارشنبه 14 شهریورماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قدمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه 14 شهریورماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 17 شهریورماه از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز جمعه 16 شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 شهریورماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مازندران

اعلام محدودیت های ترافیکی محورهای مازندران